Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

o intamplare cu talc

Eram in... aaaa... Rucar! Toata lumea cand aude de Rucar se gandeste la tronsonul Rucar - Bran si la cascavalul afumat. Nu? Eu asa fac...

Am zis noi sa mergem sa vedem frumusetile patriei, adica Rucarul - acum muuulte luni. Si nu ne-a placut prea tare pentru ca e un sat cat vreo 2 km de sosea, fara trotuar, fara iluminat stradal, dar cu pensiuni si o (1!) pizzerie. Cum ne plimbam noi printre case, ni s-a facut o sete de-aia de-ti vine sa bei apa din baltoaca. Am oprit la o pompa facuta de cineva la gardul casei, la care aveai acces si din exterior. In timp ce noi scoteam niste apa calda si statuta din ea, proprietara casei ne-a vazut... "Stati asa, nu beti din ea, ca va aduc eu apa..." Si ne-a adus doua pahare cu apa rece, de la frigider. Am multumit si am platit cu un zambet.

Atunci am realizat ca apa n-are pret, de fapt, si ca daca nu dai un pahar cu apa unui om (sau animal, for that matter) esti sortit traiului in grota...

Aici aveti poze din Rucar...

Trimiteți un comentariu

1 Comentarii

romania inedit a spus…
Va pastea diareea daca beati din apa aia de la pompa !

Asa au facut doi tovarasi de-ai mei si pana sa-si dea pantalonii jos s-au **** pe ei !

Ad Code

Responsive Advertisement