Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

cutia cu maimute

Nico a gasit azi cateva dovezi (cartonate) ca, inainte sa existe Toma, au existat doar Nico si Zalex. Fotografiile vechi, facute cu un Kodak pe film, au surprins primii ani ai vietii noastre impreuna. Luna asta facem 10 ani de cand "stam unul in drumul celuilalt" si parca tot descoperim ceva nou la noi / la celalalt. 10 ani nu trec fara sa lase urme; totul e sa ramana niste cicatrici frumoase...

Imaginea ideala pe care o am cand ma gandesc la Nico: zambitoare, imbracata in alb, seara, pe un camp de la marginea orasului Alba-Iulia.

Tot in Alba, ma odihneam pe niste vestigii romane.

Sa ma tai si nu mai stiu unde eram aici. Mai mult ca sigur in zona Campulungului, langa un lac de acumulare / baraj ceva... Notati, va rog, claia din capul meu.

Nunta noastra a fost cea mai reusita petrecere pe care am dat-o vreodata: ne-am distrat, am dansat, am fost preocupati sa ne simtim in primul rand NOI bine...


La Campulung. Lui Nico i s-a parut "cool" sa fac o poza de epoca. Evident, din pipa nu iesea fum.

Tot la Alba-Iulia, la gadilat de mate sub... nas

Foarte frumosi, foarte tineri si foarte indragostiti (desi foarte la inceput...). Aaa... si foarte modesti!

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii

Ad Code

Responsive Advertisement