Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

(nu chiar asa de) departe de bucuresti

Unde mai gasesti un loc linistit in care sa te joci cu doi catei cuminti sau sa culegi niste flori pur si simplu de pe strada ori stradute inguste cu case vechi, pline ochi de misterul trecutului? Nu in Bucuresti, puteti sa ma credeti pe cuvant...

De-asta eu si Nico ne-am gandit vineri pe la 12 sa plecam sa vizitam Campulung-ul (Muscel), orasul in care mi-am petrecut toate vacantele de vara, orasul bunicii si mamei mele. Am regasit burg-ul intr-o pasa buna: nu ploua (desi cerul era un pic acoperit, lucru normal pentru octombrie), lumea parea ca sta doar in casa, plus ca m-am dus in vizita - poate de-aia am si privit orasul cu alti ochi, ai turistului, desi stiam toate stradutele si cotloanele.

Ne-am intors vineri seara inapoi, dar marturisesc ca as mai fi stat si peste noapte; asta daca nu uitam sa luam si bani la noi ("n-ai luat bani???!!", "nu! nici tu??!", "nici eu...!!"), in drumul nostru spre "oaza de liniste". Asadar, daca v-ati saturat de zona Sinaia - Predeal pentru week-end-urile libere, dar nici in Bucuresti nu va vine sa stati, Campulungul (150 km - 100 pana la Pitesti si alti 50 de acolo inspre Brasov) poate fi o destinatie pentru voi (nu va speriati, nu e oras turistic, asa ca pretul unei camere la o pensiune nu sare de 100 lei/ noapte).

Petisa a fost mai iute de mana ca mine. Dovada...

PS: Era sa uit... NEAPARAT, daca ajungeti pe acolo, sa cumparati pateuri cu branza! Sunt cele mai bune pe care le-ati mancat vreodata!


Si poate niste cascaval afumat, din piata...




Trimiteți un comentariu

0 Comentarii

Ad Code

Responsive Advertisement