Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

Nimic nu e ceea ce pare a fi (arhiva Din Taxi)

Adresa la care trebuie să merg e la intersecția a două străzi, lângă un sediu de bancă. Când mă apropii, văd un zdrențăros care mă așteaptă. „Asta e”, îmi zic, „trebuie să fie și din ăștia pe ziua de azi…”. Opresc, iau omul în mașină și-mi zice să-l duc câteva străzi mai jos. După ce ne lamentăm despre cât de proastă a fost vremea vara asta, îmi spune că el a făcut doar 60 de lire azi, dar că-i bine, totuși, pentru o zi de duminică (care se presupune că-i mai proastă). Îl întreb ce lucrează, cum a făcut banii ăștia. „Sunt homeless…”, îmi răspunde ușor mirat. Nu cerșește, dacă ar face asta ar avea probleme mari cu poliția. Nu… Doar stă pe stradă cu mâna întinsă. Lumea știe ce-i cu el și-i lasă bani. Poliția îl „deranjează” uneori, dar totul e temporar, nimic care să întrerupă „afacerea” mai mult de 24 de ore. Îmi zice că într-o zi obișnuită ajunge și la 300 de lire pe zi. Mă taie transpirațiile când încep să fac socotelile… Opresc lângă o cabină telefonică să dea un telefon. Îmi lasă niște mărunți in mașină, ca să nu cred că fuge și nu plătește. Îl aștept, vine înapoi repede. Mă roagă să mai merg câțiva metri și se da jos. Îmi lasă 5 lire (cursa făcea 3.50), după ce se asigură că suma acoperă „consumația” - nu de alta, dar n-ar vrea să rămână... dator.

Foto: Cătălin Tudosă / Portsmouth

(13 noiembrie 2012)


Trimiteți un comentariu

0 Comentarii

Ad Code

Responsive Advertisement