Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

Feminism / feminitate (arhiva Din Taxi)

Vine comanda. Un pub cu nume indescifrabil. Mă duc cât mai repede, ca nu carecumva să se trezească bețivii și să nu mai aibă nevoie de taxi. În față bodegii mă așteaptă Bri (e bărbat, nu știu de la ce vine prescurtarea). “Mate, ești pentru mine?”, dau din cap, intră înapoi în pub, dă pe gât restul de bere, își ia colegul de băutură de braț și sar în mașînă. “New Road”, spune sec Bri și… plecăm. Până ajungem la destinație, aflu că a plecat mai devreme de la muncă (e miercuri, ora 14) și că a băut vreo două beri cu băieții… cel puțin asta-i spune iubitei la telefon. După o bucată de drum, îmi zice să oprim la un bancomat să scoată bani. Îl sună din nou iubita: o aud pe “cea mai frumoasă mireasă”, cum o alintă, pe speaker-ul telefonului - “Iubita, de unde să vin să te iau?” - “Cum adică, de unde să vii să mă iei?”, se aude o voce venită din fundul Iadului, “Mah, tu ești pro…” - și tipul închide, inspirat, speaker-ul telefonului, tocmai când “iubi” ii spunea pe nume - “prost”. Omu’ se disculpă, că o să ia bani pentru toată ziua, chiar dacă a fost cu băieții la bere… După ce stabilim unde se află la shopping “iubi”, îmi frec mâinile și-mi zic, ia s-o văd și eu pe Ghionoaia asta, că tare-s curios ce “bombă sexy” îl face pe ăsta de kkt. Visul meu se termină în fașă, omul, probabil ca să evite alte discuții în același registru, îmi spune că el se oprește la supermarket, să-i fac notă de plată…

NB: Cine nu mă cunoaște e probabil tentat să creadă că sunt un pui de misogin, că minimizez rolul femeii… șamd… șamd… și alte de-astea. Adevărul e că, în Anglia, femeile mi se par infinit mai rele și mai nesimțite decât bărbații. Femeile nu mai au feminitate, nu mai au charm, candoare, în timp ce bărbații, în raport cu femeile, nu mai au… bărbăție. N-am văzut în 32 de ani atâtea femeie bețe câte-am dus cu mășînă în 3 săptămâni de taximetrie…

Foto: Cătălin Tudosă / Portsmouth

(13 noiembrie 2012)

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii

Ad Code

Responsive Advertisement