Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

3 povești scurte (arhiva Din Taxi)

Iau un bătrân cu aparat auditiv care-și împinge premergătorul. Omul are o vârstă (în jur de 70) și e un pic „șubred”. După ce-i spun că mi-s din România, bătrânul își aduce aminte că a lucrat la ambasada UK din București câțiva ani, înainte de ‘89. Când îl întreb ce anume făcea acolo îmi zice că era „personal administrativ”. Sanchi - era spion, că mai toți străinii care stăteau în România în perioada aia. Nimic nou. Îmi povestește  că în cercurile lor îi spuneau lui Ceaușescu “Tricky Nicky” (pentru că era foarte alunecos, diplomat și știa cum să-i ia pe capitaliști). Îmi mai spune cum bea bere cu ceainicul și ceștile (pentru că nu aveau voie să consume alcool în ambasadă) și că Europa de Est era cea mai sigură parte din toată Europa - în anii '80 se puteau plimba femeile pe stradă, la miezul nopții, și nu li s-ar fi întâmplat nimic - atât de eficientă era forța polițienească și „teroarea legii”.

***

Mai pe seară, am plăcerea să duc acasă un „cetățean turmentat”. Tipul e vorbăreț și vrea să afle cât mai multe despre mine. Îi spun că am eu băiat și el îmi povestește „drama” vieții lui. „Eu am numai fete. Am trei fete ale mele - făcute cu soția actuală și trei fiice vitrege - cu care a venit soția mea. Fiecare e făcută cu alt bărbat. Una dintre fetele mele și una vitregă sunt handicapate. În plus, mai am și trei pisici - și ele sunt fete. Îți dai seama că dimineața stau cu orele până se eliberează toaleta???”. Omul de lângă mine are doar 32 de ani. I-aș fi dat vreo 45…

***

Două „doamne” se urcă în mașină. Una în față, lângă mine și alta în spate. Nu închid bine portierele că și încep o discuție care, pe mine, m-a cam bulversat. Tot ce am să va povestesc a fost exprimat în cel mai elevat limbaj cu putință, însă esența să-mi dați voie să v-o povestesc așa cum ar face-o două femei fără prea multă educație, dintr-un colț pierdut de lume...

- Ai fost la budă?

- Da…

- Și te-ai pișat sau te-ai căcat?

- M-am căcat.

- Aaa… și eu m-am căcat, înainte să plec.

(cea din spate râgâie)

- Pardon…

(19 aprilie 2013)

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii

Ad Code

Responsive Advertisement