Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

amintiri cu o dacie portocalie

Concediul din 2006 l-am petrecut mergand cu dacia portocalie (cu numere de Braila) prin tara. Nostalgia m-a impins sa aleg cateva fotografii de acum doi ani. Unele lucruri s-au schimbat (dacia are alt stapan care sa se ingrijeasca de bataile planetarelor), altele au ramas la fel (nu am uitat drumul catre Campulung, iar Mishu stie ca aia albastra e cusca lui cand plecam de acasa).




The man and his machine!


Valcea - orasul florilor...


,,, dar nici cu Campulung nu mi-e rusine!

Trimiteți un comentariu

1 Comentarii

Anonim a spus…
io, vasile
daaaaaa, masina portocalie ca revolutia. hai ca mi-am adus aminte cum am facut drumu braila bucuresti fara vitezometru, dar cu ochii pe ceas, cea mai lunga zi, sa mor. daca aveai rabdare poate luai pe ea un logan tunat in vremurile astea...

Ad Code

Responsive Advertisement