Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

(am)vand(ut) bilete la sting!

Cum m-am transformat intr-un vanzator de bilete la concertul Sting de pe 10 februear 2009: am vrut sa cumpar bilete (din cele ieftine de 100 ron!) si nu am putut... la casa de bilete de la Sala Palatului nici macar nu le-au vazut cum arata, iar de pe net nu m-am incumetat (am motivele mele...)

Asa ca, m-am trezit ca in doar 5 zile se vandusera toate cele 5.000 de bilete (inclusiv cele de 700 ron). Suna oamenii, agita-te, da telefoane / mail-uri, doar-doar s-o mai gasi 2 bilete si ptr noi. Si s-au gasit! Bucurie mare, "am invis!" - avem bilete la Sting! Du-te personal si ia biletele de la Universitate... Buuuun! Asta era vineri. Duminica, dadeam anunt pe mess ca vand biletele! Stiam ca pe 10 februarie nu voi mai puteam ajunge la concert...

Acum vine intamplarea funny: azi (luni) vb cu cineva care e "cel mai mare fan Sting" si care ar vrea sa mearga, dar imi da banii pe 10 luna asta. Ok, dar daca pana atunci vine altcineva cu banii... le dau. Suna Nico: maine iti da banii o cineva. Ok! Da-le lu "cineva", zic... Revin sa anunt fericitul eveniment "fanei Sting". "Aaaaa... maine dimineata iti dau eu banii!!". Uff... ce ma fac? Nu-mi place sa refuz omul... asa ca nu zic ca prefer sa le ia nevasta maine si sa se intoarca cu banii (fara sa ma mai agit sa ma intalnesc cu X prin oras). Si atunci, ca un bisnitar fara scrupule ce sunt, comunic noul pret: 120 ron! Fanul absolut al lui Sting, cea care ar si-ar fi dat un rinichi ca sa-l vada o data-n viata pe britanic refuza sa mai ia biletele, replicand: "Trebuia sa zici de la inceput!". Adica daca ziceam de la inceput ca am 2 bilete de 100 roni, dar le dau cu 120 eram mai cinstit?? Hmm... Cred ca aici e vorba de oportunitati de afaceri si nu de moralitate!

Acum vine intrebarea mea: vrea cineva sa cumpere 2 bilete la Sting? Sunt doua locuri, undeva sus-sus in sala, nu sunt cele mai bune, dar iti dau dreptul sa intri in sala, sa fii acolo pe 10 februarie si sa suspini pe vocea lui Sting! Pretul e 120 ron/buc ! Liciteaza cineva?

PS: Pana pe 10.02.2009 as putea chiar sa fac un site unde sa licitez aceste doua bilete! Cine stie, poate ajung sa valoreze 300 ron / bucata!
PS2: Astept comentarii - stiu eu de la cine! - care sa-mi zica ceva de genul "nu mai alerga dupa bani..."

UPDATE: Biletele le-am vandut... Multumesc de emailuri!

Trimiteți un comentariu

7 Comentarii

Florentina a spus…
Da' de ce nu va duceti? Dupa atata strofocare?
Anonim a spus…
io vasile

zic ca te grabesti, mai asteapta pina pe 1 febr, e posibil sa urce, depinde de impactu crizei asupra fanilor
Anonim a spus…
Buna. Daca oferta mai este valabila as vrea sa cumpar eu biletele. Ne putem vedea maine pana in ora 18 sa ti le achit.
Ma poti contacta la: laura.apetrei@bdo.ro , multumesc
Anonim a spus…
Salut daca mai sunt de vanzare biletele da-mi te rog un mesaj pe amzosima@yahoo.com
Multumesc.
Mihai
Unknown a spus…
salut,
si eu sunt interesat de bilete, daca mai e valabila oferta da-mi un mail pe ace000m@yahoo.com
Anonim a spus…
buna, si eu as vrea mult doua bilete sau macar unul. daca mai auzi ca are cineva, da-mi te rog un mail pe wickedlisay2k@yahoo.com

mersi mult :-)
natriuclor a spus…
Acest comentariu a fost eliminat de autor.

Ad Code

Responsive Advertisement