Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

... si martin luther king ar fi plans

Nu am facut legatura intre lupta lui Martin Luther King si campania electorala a lui Barack Obama pana mai ieri, cand acesta din urma si-a anuntat victoria in George's Park din Chicago, acolo unde 200.000 de oameni au venit sa se bucure sincer ca n-or sa-l mai vada pe Bush la Casa Alba.

(c) 2008, GettyImages

De abia dupa discursul lui Obama am realizat ca victoria este cu mult mai mare si mai importanta decat banuiam. De castigat au avut toti americanii (si non-americanii) - mi-am dat seama de asta dupa bucuria de pe strazile marilor orase din State, dupa lacrimile albilor, dupa sampania care a curs in paharele de plastic... Pentru o seara, criza a fost data dracului, Wall Street-ul si cotatiile de la NYSE nu au mai razbatut in programele de stiri ale televiziunilor, iar razboiul Americii cu lumea s-a oprit pentru cateva ore.

Americanii sunt o natie mare; sunt un continent de vointa si putere. La alegerile astea, 67% dintre cei cu drept de vot au venit la urne, stand la cozi calculate in ore, majoritatea punand stampila pe sloganul lui Obama ("Yes we can!") - in conditiile in care in alti ani au fost putin peste 50%. Desi nu sunt un-iubitor-de-americani, nu pot decat sa recunosc ca sunt cel mai liber popor din cate stiu. Ii mai invidiez pentru politicienii lor care stiu sa spuna cuvinte mari fara sa le citeasca si fara sa faca circ, care stiu sa se recunoasca invinsi, care stiu ca carul se rupe daca unul trage hais si altul cea.

Discursul lui Obama... a true leader!


Iar aici aveti un link cu cele mai bune front page-uri americane de dupa alegeri.

Trimiteți un comentariu

2 Comentarii

PETISA a spus…
ieri am mancat prajituri si am baut sampanie in cinstea lui Obama. Ce mai conteaza ca a fost ziua unui coleg?! Eu m-am bucurat pentru Obama.

P.S. Prajiturile negrese au fost numite obame.
Florentina a spus…
super tare speech, tre' sa-tidau dreptate. Si-mi pare bine ca ai pus filmuletzu', ca mi-era lene sa-l caut singura. Asa, am ascultat aici toate cele trei parti. Si da, e foarte bun omul. Pe bune-acuma.

Ad Code

Responsive Advertisement