Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

OMU' CU FRIGU'

Toata noaptea m-am foit... caldura nu mi-a dat pace... ventilatorul, umil invartitor de aer cald, a fost singurul meu prieten. De la 7 am inceput sa adorm/sa ma trezesc in reprize; mi-era frica ca nu cumva sa atipesc peste ora 9 - trebuia sa sun pe cel care vine sa-mi repare frigiderul. La 9 fara un sfert am sunat. Omu' si-a adus aminte de mine, mai ales dupa ce i-am dat adresa. "Nu sunteti dvs cel care a ars?", "Ba da, eu am ars..." - se referea, fireste, la episodul din decembrie anul trecut cand mi-a ars (cu foc si para si fum) motorul frigiderului. I-am zis programul meu (unul imposibil, de altfel) si am stabilit de comun acord ca vine "intr-o ora, doua" ca tot e in Timpuri Noi, iar daca n-o putea sa-l repare acum, il lasam pe maine dimineata. Accept, umil / docil programul facut de frigotehnist si ma pregatesc sa numar banii...

Stiati ca si eschimosii isi tin mancarea/bautura la frigider? Da, dar daca se strica motorul, isi pot lasa linistiti sunca de morsa pe fereastra...

Trimiteți un comentariu

1 Comentarii

Anonim a spus…
poi si daca nu dorim sa revedem avem de ales?
ca poze mai noi se pare ca nu o sa vedem in curand, sau asteptzi sa ne impresionezi cu cele de la wien???
o sa ai cu ce!

Ad Code

Responsive Advertisement