Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

ce-a fost bun în 2015

- Am lăsat taximetria pentru un job de IT Technician la o școală (colegi amabili, lucruri multe de învățat, program mult mai bun decât am avut vreodată de când m-am angajat prin 2003)

- Nico s-a angajat și ea, full-time, la o școală de lângă școala unde învață Toma, amândouă școlile fiind la 5 minute de mers de casa noastră (îi place, e mulțumită, e apreciată de copii și de către colegi)

- Toma a răcit parcă mai puțin anul ăsta. A venit cu mult mai multe insigne în piept de la școală (semn că e și el bine-văzut, că știe să-și pună în valoare talentele - în special desenatul)

- Tot Toma a început anul ăsta să ia lecții particulare de vioară. Se descurcă binișor, după un an încă nu și-a pierdut interesul (mama lui îl ajută să rămână în formă exersând cu el). Mi-ar fi plăcut să începem și lecții de înot.

- Sănătatea părinților mei s-a înrăutățit (tata a aflat că are un început de diabet, mama are osteoporoză și oasele n-o lasă se doarmă, să se miște în voie), dar învață să le țină pe toate în frâu. Și ei au învățat foarte mult anul ăsta - în special despre cum să folosească internetul (email-ul, se uită la filme online)

- Am fost în Stockholm și Toma s-a revăzut cu Matei, noi ne-am revăzut cu prieteni vechi. A fost prima ieșire în "străinătate" după Lisabona (2009 - uau!). Din păcate, asta s-a întâmplat în detrimentul vizitei anuale în România, pe care-am amânat-o pentru 2016.

- Am slăbit 10 kg și am rămas acolo. Sper ca în 2016 să mai dau jos încă 10.

- Am învățat să înot! Mare lucru, mare mirare! Merg de câteva ori pe săptămână la piscina școlii (mă ajută să nu put cele 10 kg înapoi). De asemenea, am experimentat cu două zile de post (miercuri și vineri), dar doar câteva luni - au venit sărbătorile și nu ne-am mai putut ține de ele.

- L-am descoperit pe Nicolae Steinhardt și multe dintre întrebările mele legate de religie și-au găsit răspunsuri.

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii

Ad Code

Responsive Advertisement