Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

fatalism

Privim cele mai proaste filme la tv, stăm pironiţi în fotolii la programele de ştiri în care ni se umple capul cu... non-ştiri. Citim cărţi scrise prost, întelese şi mai prost, promovate... la fel. Ascultăm muzică aleasă pe sprânceană de un absolvent de Ingineria și Managementul Sistemelor Tehnologice care a ajuns DJ la radio. Ne intoxicăm cu idei, păreri, doctrine care nu sunt ale noastre, dar pe care le luăm ca pe hap-uri, le înghiţim fără apă. Ne întovărăşim de "cei mai proşti din curtea şcolii", în definitiv, suntem o naţie tolerantă. Mâncăm toate prostiile din lume, toate E-urile, toate resturile de la toate naţiile de nimale mărunţite bine-bine. Bem coloranţi, alcool făcut în distilerii puturoase. Şi-atunci, vă întreb: "cum naiba să fii bun? cum să iasă ceva din tine? cum nu fii român?".

N-am spus-o eu, doar o repet: "nu-mi place în ce mă transformă oamenii din jurul meu". Sitagma "România mea" are nişte înţelesuri pe care nu vreţi să vi le descriu, credeţi-mă, nu vreţi nici măcar să menţionez de ele. Aş putea chiar să vă provoc. Asta ar presupune să vă răspundeţi la câteva interogaţii: "când aţi fost ultima oară mândru că trăiţi în ţara asta, printre oamenii ăştia?". E mult spus mândru? Ok, să încercăm ceva mai soft: "când v-aţi simţit bine într-un sens elevat, spiritual, uman, ca membru al comunităţii din care faceţi parte?". Hmmm... asta mă duce cu gândul la următoarea întrebare: "aţi cunoscut mulţi români, de-ai noştri, cu principii?". Ia-uzi-o şi pe-asta: "vă vine des să înjuraţi când vă uitaţi la ştirile de la televizor?".

Chiar vreau să vă citesc răspunsurile, la comentarii...

PS: E exact ca în discursul acestui mare actor...

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii

Ad Code

Responsive Advertisement