Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

voi de unde va luati pantofi?

Joi, zi libera "de la stapanire". Imi iau copilul si soata si-i car la cumparaturi."Nu, mai intai la mall, apoi la Cora" - stabilesc ordinea shopping-ului, ca sa fie clar pentru toata lumea ca n-am de gand sa raman iar fara pantofi. (Intermezzo: port o pereche de pantofi Reebok, cumparati cu 120 lei, din Plaza Romania de vreo 2 ani. N-am gasit bani / timp / chef sa-mi cumpar altii pana acum).

Ma fatai prin mall (Plaza Romania) pe la etaj si pe la parter, prin stanga si prin dreapta, pe la straini si pe la straini, doar-doar m-oi apropia de o pereche de gumari "de firma". Vizitez, in ordinea aducerii-aminte, urmatoarele magazine: Adidas, Nike, Champions, Office Shoes (ooo, ce deceptie!) si care-or mai fi fost pe-acolo. NU am gasit O preche de pantofi SUB 300 lei. E mult? E putin?! Mie mi se pare ENORM! Dar poate doar la mine-i salariu' mic...

Asadar, voi de unde va luati, fratilor, pantofi?

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii

Ad Code

Responsive Advertisement