Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

si totusi...

Cu foarte putin timp in urma (cel mult un an), ii mustruluiam - in gand - pe cei care stateau cu cartile in mana la metrou. "Ce kkt, n-au timp sa citeasca si ei acasa, in fotoliu, ca tot omu'?". Mi se parea un gest de snobism, de bravada ieftina, sa te afisezi cu cate-un volum din colectia Adevarul (sau, mai rau, cu o carte veche si prafuita de la BPT) incat imaginea cu "cititorii de elita" mi se parea grotesca.

Ati observat, desigur, timpul trecut... In timp ce eu ii apostrofam si filosofam pe seama "cititorilor grabiti", eu NU citeam deloc. Si mi se parea ok sa nu te tii de o carte mai mult de (primele) 30 de pagini. E periculos sa-i critici pe altii ca fac ceva prost in timp ce tu nu faci deloc acel ceva...

Si-acum, uite-ma cu trei carti date gata (in ultimele luni, e drept) doar pe magistrala Crangasi - Pipera (via Piata Victoriei). Leo Cohen scrie foarte bine (multumesc, Florin), oricum, mult mai bine decat canta... Cititul la metrou e singurul citit de care am parte (poate un mic extins pe scurtele perioade in care Toma e adormit de mamica lui si nu am ce sa fac decat sa ma retrag, in liniste).

Nu, nu va speriati, n-am devenit un cititor profesionit. Sunt un novice care-a descoperit o alternativa la castile iPod-ului atunci cand e nevoit sa imparta un spatiu cu niste straini. Dar e o senzatie placuta sa termini ceva. Fie ea si o carte.

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii

Ad Code

Responsive Advertisement