Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

is it getting better?

E mai bine sau te simti la fel? O sa te simti ok acum, ca ai pe cineva pe care sa dai vina? O singura dragoste, o singura viata, cand cineva are nevoie de tine in noapte; dragostea se imparte la doi, dar te paraseste daca nu-ti pasa de ea...

Te-am dezamagit, ori ti-am lasat un gust amar? Te porti ca si cum nu ai fost iubita niciodata si vrei sa nu am nici eu parte de dragoste... E prea tarziu, in noapte, sa tragi trecutul la lumina. Suntem una, dar nu suntem acelasi; ne tragem unii pe ceilalti.

Ai venit pentru iertare, ai venit sa salvezi ziua, ai venit sa faci pe Iisus cu leprosii din capul tau? Am cerut prea mult? Mai mult decat mult? Oricum, nu mi-ai dat nimic... asta e tot ce-am primit! Suntem una, dar nu suntem acelasi; Ne ranim reciproc o data si inc-o data...

Imi zici ca dragostea este un templu, ca este o lege martiala; imi spui sa intru si-apoi ma pui sa ma tarasc si nu mai inteleg ce vrei. De fapt, tot ce vrei e sa ranesti...!

O dragoste, un singur sange, o singur viata, fa ce trebuie sa faci, o viata impreuna cu celalalt, frati si surori, o singura viata. Nu suntem acelasi; ne tragem unii pe ceilalti...

Trimiteți un comentariu

2 Comentarii

Unknown a spus…
cantecul meu preferat:-)
Alexandru Zaharia a spus…
am ascultat-o azi de 3 ori la rand, in metrou...

Ad Code

Responsive Advertisement