Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

la brasov

De Sfanta Maria - si ziua de nastere a Nicoletei, zisa, pe numele ei si mai mic, Maria - am mers sa vedem Brasov-ul (initiativa i-a apartinut). Sambata dimineata, pe la 7.30 am plecat din Bucuresti, am trecut prin centura Ploiesti - vesnic in lucru!!! - apoi prin Sinaia (unde a plouat) si... Brasov! Am zis sa mergem direct in Poiana Brasov ca mai pe urma sa ne pierdem cateva ore prin oras. In Poiana plutea in aer un aer de prostie amestecata cu snobism: puteai plati parcarea doar pe zi (12 lei!!), dar daca te chinuiai putin gaseai si fara taxa, iar meniul, daca era la restaurantul Stana Turistica, ajungea usor la 60 - 70 lei (uuuu!!!). Natura, ca de obicei, frumoasa. In rest, D-zeu cu mila!

In Brasov, insa, ne-a placut foarte mult ce-am vazut: ne-am adus aminte de Viena (e acolo o strada care seamana cu centrul vechi... Mariahilfer Strasse, parca). Oamenii ceva mai linistiti decat la Bucuresti, o vreme frumoasa si racoroasa, muntii care se vad "de dupa casa". Dupa doua ore de invartatit prin centru, ne-am indreptat spre casa. De data asta am luat-o pe Cheia - Valenii de Munte. Un drum spectaculos...





Primaria Brasov


Vaaaii!!! Ce pizza mare!! Dar ce pret!!!



Cel mai fain sediu de banca!


O nunta...


Mi-a placut mult sloganul. Si orasul!







Parcare automata: 1,5 lei / ora


Stana Turistica: multe blana, preturi mari, portii... destul de mici


In poiana



Deasupra Brasovului


foto: Zalex si Nico

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii

Ad Code

Responsive Advertisement