Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

cum i-am facut poza lui Basescu

Sambata asta am fost la Valcea; pentru ca au fost zilele orasului, peste tot am dat de lume iesita la un mic, o bere si o intalnire cu vecinul de la scara B, dar nu oricum ci... in oras! Mergand cu echipa dupa mine (soacra, cumnata si soata), la intrarea in parcul orasului (Zavoi) am dat peste Basescu, care venise la hahait prin targ, ca deh, maine-poimaine sunt alegerile si trebuie sa fie si el "popular", nu? Cumnata, foarte dezghetata si "pe faza" i-a si propus presedintelui sa faca o poza cu ele; atat a asteptat matelotul: a luat-o pe soacra-mea de brau si si-a aratat dintii la camera. Camera mea!




Cred ca ati auzit expresia "baie de multime" de multe ori la televizor; daca nu ati mers cot la cot cu SPP-istii presedintelui printr-un parc habar n-aveti cat de "la propriu" este...


Mai toti care-l vedeau pe Basescu erau mirati de un lucru: "Ce mic este..."!!





Din pacate, cumnatul n-a fost de fata ca sa faca si el o poza cu presedintele, dar a reusit sa apara fix la timp ca sa fie imortalizat langa Principele Radu Duda, venit la strans de semnaturi, tot in Valcea.


In rest, am vazut niste masini de epoca...



... un soi de balci...



... si m-am jucat cu Kara

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii

Ad Code

Responsive Advertisement