Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

luati-le audi-urile!

Sunt un sofer de duminica (si sambata, nah...) asa ca sunt mai degraba tipul care se uita mai des la indicatorul de benzina decat la vitezometru. Azi, la semaforul de la Drept, am patit o chestie la care ma gandesc si acum, la mai bine de 10 ore...

Eu, pe banda din mijloc; in dreapta mea, ceva mai in fata, un tanar cu blugi si tricou pe o motocicleta, care se tot uita in spate, ca si cum ar verifica daca prietenii (dusmanii??) sunt dupa el. Verde! Motocicleta pleaca repede, dar nu chiar intr-o roata; in dreapta mea, un monstru de audi negru (A8 daca ma intrebati pe mine, dar nu bag mana-n foc) tot dadea semne ca vrea sa-mi taie calea si sa se duca dupa motociclist; am accelerat, a accelerat... ma uit sa vad cine ma sicaneaza... Pe singurul geam care nu are folie neagra, vad fata soferului... un tanar, cu gluga hanoracului trasa pe cap, ochelari de soare... isi musca buzele si ma injura, prinvind in fata, ca nu poate sa se duca dupa motociclist. Asta nu a durat mult... am apasat frana ca sa-l las pe nebun sa-si faca "treaba"; in a doua secunda, motorul (lui) a fost turat si bolidul de 2 tone a zburat prin fata mea, urmarind motocicleta.

Nici masina, nici demarajul si nici macar geamurile negre nu m-au pregatit pentru imaginea soferului... Spooky!

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii

Ad Code

Responsive Advertisement