Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

despre o directoare de banca

Avertisment: Inainte de a citi ce vreau sa scriu, cititi, va rog, si asta. Pentru background...

Saptamana trecuta m-am dus la banca-la-care-ca-boul-m-am-imprumutat-ca-sa-nu-mai-stau-cu-chirie. Asa, ca sa stiu cat de mare urmeaza sa fie rata pe luna urmatoare si sa nu ma duc cu bani mai putini in buzunar - nu se face sa ramai dator bancii, nu-i asa?

Din pacate, am ales pentru vizita o zi de... vineri. Sa ne intelegem, vinerea e ziua pe care-o iubesc cel mai mult pentru ca e prima zi de odihna... La banca am fost intampinati de dna directoare cu un zambet larg care a disparut ca prin minune dupa ce i-am spus ca venisem nu pentru depozit si pentru... credit! Am rugat-o un lucru simplu (in mintea mea naiva): sa-mi arate - prin forumle matematice exacte - cum au ajuns la suma pe care trebuie sa o platesc lunar sub denumirea de rata.

Prieteni, oameni buni, mai cititorilor de blog ce sunteti: am stat o ora in sediul ala, m-am certat ca la usa cortului, am fost luat la misto si ridiculizat (pana cand am rugat-o pe dna directoare de mahala sa taca-n p... mea!) ca sa aflu adevarul: cum ca se facuse o "greseala de la centrala"! Credeti ca directoarea - tipul de femeie mica, grasa cu gura mare si proasta - si-a cerut scuze pentru greseala lor? Baaaaiiii, dar naivi mai sunteti! Pur si simplu m-am rugat de ei sa-mi faca un calcul... n-au vrut; am fost nevoit sa le iau calculatorul si sa apas singur pe butoane... ei mi-au dat formula de calcul, de aici sa ma descurs singur! Aaa... plus ca remarca unui ghiseoar: "dar dvs nu stiti ce-ati semnat???" aproape ca m-a facut sa sar peste ghiseu si sa-i sparg tastatura-n freza gelata!

Dar a trecut si asta, nimeni nu a fost ranit - poate doar in orgoliu, dar, hei...ce mai conteaza? - lumea a ramas asa cum era inainte sa intru eu in sucursula cu pricina. Fereasca d-zeu de mai rau!

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii

Ad Code

Responsive Advertisement