Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

prima zi de Realitatea FM - live blogging!

si asa mai departe... :)

12.29:
Medeleanu ne zice buna dimineata la ora asta! Si mai si vorbeste pisicit, ca "Andreea Marin, nu-i asa?"
12.26: Cu reportofonul in mana, un reporter de la radio, face spectacol! Nu-mi vine sa cred ca ascult radioul! Detalii sonore, interviuri, reportaj de la "locul faptei"! Muuult prea tare! Zici ca ma uit la tv!
12.15: Stiri!!! Iar stiri??? Pai, au fost acum 15 minute... :(
12.11: Muzica... O melodie cam la 15 minute de vorba o piesa. Talk radio, deh! Ce-i drept, muzica e putina, da' buna!
12.03: Realitatea Office are o tema sexy: femeile la volan... Ar trebui sa fie mai multe sau mai putine soferite? Invitat, Melania Medeleanu
12.00: Stiri, stiri... Balbe... Stiri, stiri...
11.50: Am trimis un mesaj pe mess, la adresa realitateafm@yahoo.com, cum ne-a zis o tanti la radio. Nici un feedback. :(
11.30
: Am reusit sa ascult pe un telefon mobil, la casti... Revin cu impresii...
11.00: Vreau sa ascult Realitatea FM, noul BBC a la roumain, si nu pot. N-am radio - de obicei ascult radio-urile pe net. Am cautat vreo 30 de minute un link catre noul RFM. N-am gasit... I give up! Si stiu ca ascultam online, vechiul radio. Hmm...

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii

Ad Code

Responsive Advertisement