Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

"ce caine-am fost, ce javra-am ajuns..."

Nu stiu daca ploaia de afara si ceasul tarziu sunt de vina, dar in seara asta sunt un pic melancolic... Vara s-a dus cu naucitoarele ei grade Celsius, s-a dus si concediul si huzurul, aproape ca nu-mi mai ramane decat ritualul zilnic de venit / plecat de la serviciu. Haine ude, umbrele prin mai toate colturile casei, frig pe sub pleduri... Vreme de consumat tubul cinescopic al televizorului. In afara de meciuri din liga campionilor, la televizor mai dau si emisiuni despre oameni interesanti. E-adevarat, la ore cand copiii - poate cei mai indreptatiti sa asiste la spectacolul cerebral - dorm pe o parte. Ieri seara am urmarit cu sufletul mic-mic cat un purice si cu noduri in gat, interviul Eugeniei Voda luat reginei Ana (in postura de sotie a regelui Mihai). Petisa va spune mai multe... O fiinta out-of-this-world, ca si regele insusi.
Am regasit in discursul ei ceva familiar, ceva ce vazusem doar la bunica mea (si poate la una-doua prietene septuagenare ale sale). Bunica Lorica imi povestea, cand ma facusem maricel, ca, la varsta cand piticii sunt intrebati ce vor sa se faca cand or sa fie mari, am dat replica asta: "Vreau sa fiu domn mare!". Nu aviator, nu capitan de vas, nici macar inginer, ca tot era la moda... vroiam sa ajung un domn. Poate nu-i timpul pierdut, desi, dupa cum e vremea pe balconul meu, tare mi-e teama ca sunt pe cale sa dezamagesc pe toata lumea...

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii

Ad Code

Responsive Advertisement