Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

FOTOSHOOTING DE SARBATORI


Azi am vrut sa fac un cadou de Craciun colegilor mei din redactie... Am luat aparatul si, la primele ore, atunci cand lumea nu e prea ocupata (nici eu, recunosc) am incercat sa surprind cat mai multi "oameni la munca". Unii s-au amuzat, altii s-au ascuns sa nu fie luati in catarea obiectivului, iar altii s-au ofticat de-a dreptul ca "le fac poze". Cei mai multi, insa, au apreciat initiativa mea si si-au jucat cuminti rolul de cobai. La nici 5 minute dupa ce am trimis mailul cu folderul de poze, lumea se uita la cele peste 100 de cadre selectionate de mine. Unii chiar mi-au trimis pe mail feedback; altii, s-au multumit sa devoreze imaginile, unii chiar le-au luat acasa. Azi, in ultima zi de munca de dinaintea Craciunului, m-am simtit bine in incercarea mea de a "umaniza" atmosfera. Chiar m-am simtit...

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii

Ad Code

Responsive Advertisement