Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

DIN SEPTEMBRIE - IN CONCEDIU!

O perioada destul de lunga de tacere pe blogul meu... Ultimele saptamani parca am fost un pic "bolnav" (in sens metafizic, desigur) si nu am avut chef de nimic. M-am imbolnavit de lene si nu sunt inca sigur daca mi-am revenit complet. Daca postez acest mesaj aici, inseamna ca sunt pe drumul spre "revenire"...

Ma pregatesc de concediu. Un concediu chinuit, luat pe ultima suta de metri, cu emotii... Am facut deja rezervare la avion (sper ca si doamna de la agentia de voiaj ne-a rezervat hotel). Maine ma duc sa platesc. Destinatia concediului: Viena! Nu stam mult (3 nopti) asa ca am de gand sa-mi iau nevasta la plimbare. Dunarea o arata altfel decat la Braila?

Am nevoie de ceva liniste... si poate mai mult somn (desi week-end-ul care tocmai se incheie l-am petrecut sculandu-ma la 11 - 12). In rest, melancolii "de catelus"...

Trimiteți un comentariu

4 Comentarii

Anonim a spus…
noroc ca mai are omu blog ca altfel nu mai afli nimik de la el pe alte cai
Alexandru Zaharia a spus…
Anonimule - nu stiu cine esti! - dar m-ai uns pe suflet cu mesajul tau... Cine ar fi crezut ca, dupa atatea zile de absenta pe blog, la doar cateva ore de la postarea unui mesaj, cineva l-a citit. Asta inseamna ca, in tot timpul cat n-am scris, tu ai verificat daca am mai scris sau nu ceva. Multumesc...
Florentina a spus…
Si io am verificat, recunosc :) Si stiam in prima faza ca destinatia de concediu e Amsterdam :)
Shdx a spus…
Da dom'le! Dunarea se vede altfel de acolo! Have fun!

Ad Code

Responsive Advertisement