Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

LISTA MEA PTR MOS CRACIUN!

Pentru ca e deja 2 dec si trebuie si Mosu sa vada ce bani are si sa se intereseze din timp de programul magazinelor - sa nu aiba vreo surpriza in prag de sarbatori - am sa fac un post cu lista de cadouri... De fapt, nu-mi doresc decat un singur lucru: un mp3 player portabil! Merg in fiecare zi cu metroul si acolo n-am semnal la radio. In plus, la drumuri lungi, cu trenul, un astfel de mp3 player mi-ar face mult bine la urechi si... la starea de spirit. Ok... iata cele doua variante pe care mi-as dori ca Mosu' sa le ia in considerare, in ordinea asta:

1. Noul iPod Shuffle 1 GB (vezi pret si magazin aici sau aici). Problema e ca trebuie sunat si intrebat daca l-au adus fiindca scrie IN CURAND de vreo 2 luni.

2. Sandisk Sansa (vezi pret si magazin aici)

3. MSI P200 - 1000FM - 1GB (vezi pret si magazin aici).

Oricum, sa fie de 1 GB capacitate... Atat... Saru' mana Mosule!

Alex cel Cuminte

PS: Dan Boicea, daca cumva Mosu nu vede lista mea, te rog sa i-o arati...

Trimiteți un comentariu

2 Comentarii

Alexandru Zaharia a spus…
o fi fost Alexutu cuminte, asa cum scrie el? Si nu pate Alexutu cel mic si cuminte sa ceara o bomboana sau o vata de bat de la Mosu?
Anonim a spus…
i'm sorry , dar copiii sunt pe primul loc ... :D va trebui sa mai astepti , moshu

Ad Code

Responsive Advertisement