Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

Poti avea o viata alternativa in Bucuresti?


Avertisment: ... sunt brailean!

Intrebarea asta mi-a sfredelit mintea ceva freme, dar am si gasit-o (cam in forma pe care-o vedeti in titlul post-ului) intr-un comentariu la unul din articolele lui Florin "Textierul". Asadar, ce poti face intr-o capitala european-balcanica in care oamenii, adunati de prin toate colturile societatii romanesti (o adunatura?). Eu unul, va marturisesc ca nu reusesc sa ma adun (put myself togheter, pentru cei care nu inteleg romana!). Nu am timp - sanchi!- de carti, ma grabesc mereu catre ceva / cineva pe care nu vreau neaparat sa-l vad, nu mai beau cafea dimineata (de fapt, de cele mai multe ori ma trezesc undeva pe strada, spre autobuz). Intr-un cuvant, bat la usa mintii mele si nu-mi raspunde nimeni... O fi cineva acasa? Bucurestiul e zgomotos, are multi soferi care nu semnalizeaza, are pensionari care merg cu RATB-ul cat mai mult/des posibil. Poti avea o viata alternativa? Eu unul, nu cred... In Bucuresti? Nici atat...

Trimiteți un comentariu

1 Comentarii

Anonim a spus…
salut. depinde ce intelegi prin viata alternativa... eu ma refeream la o viata in care sa nu existe politica, francofonia, tv-ul, adica sa reusesti sa nu ai nici o legatura cu ceea ce pare sa consume bucuresteanul zi de zi, mai ales daca ajungi sa crezi ca realitatea e ce vezi la tv. sa ajungi sa intrebi cum m-a intrebat un prieten cine e sharon stone. si sa stii ca nu are importanta chiar daca afli. sa incerci sa faci cit mai multe din ce te intereseaza cu adevarat, sa fii onest cu tine, chiar daca trebuie sa faci compromisuri, ca tot omul... d-astea...

Ad Code

Responsive Advertisement