Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

Amintiri cu Rahan si Pif et Hercule

Trec prin fata vitrinelor generoase ale librariei "Noi" (sala Dalles) si nu pot sa nu remarc afisul care ma trage de maneca sa vizitez salonul International al Benzii Desenate. Intr-o fractiune de secunda, copertile cu Pif et Herule si Rahan Imi strafulgera mintea si dau curs invitatiei, cu atat mai mult cu cat ma Inscriu In limita de varsta anuntata de organizatori (de la 7 la 77 de ani). Inauntru, o doamna amabila se ofera sa-mi fie ghid printre zecile de panouri cu benzi desenate. Imi arata mai multe carti cu astfel de "minuni" si-mi explica semnificatia unui semn cu "Nu atingeti cartile!", care aduce tare mult cu "Nu calcati iarba!"; exponatele fac parte din colectia privata Andre Pierre Szakvary. Replici dupa creatiile lui Herge ("parintele benzilor desenate") populeaza paginile poroase si galbene de vreme, celui mai celebru personaj de benzi desenate, tintin, fiindu-i rezervata o sectiune importanta a expozitiei. Ma intalnesc cu prietenii copilariei mele Rahan si Pif et Hercule, Imi arunc privirea si pe schitele de lucru ale lui Walt Disney (cu retusuri si taieturi din belsug) si iau lectii - In fix 12 pasi - de generat... o banda desenata. Nu pot sa nu remarc factura franco / anglo - fona a expozitiei si Incerc sa caut ceva "fabricat In Romania". Undeva la etaj, rasuflu usurat cand dau peste BD-urile a doi romani despre care, Intr-o alta tara, s-ar fi vorbit deja la superlativ. Ma interesez daca pot face si In week-end o escala printre eroii desenati ai copilariei mele; aflu cu bucurie ca pana duminica (22 octombrie) am tot timpul sa ma perind pe la sala Elvira Popescu, Institul Francez, Muzeul National de Filatelie si libraria Carturesti pentru a-mi adapa imaginatia, lucru pe care vi-l recomand si dumneavoastra.

Trimiteți un comentariu

1 Comentarii

Anonim a spus…
ceea ce I was privire pentru, multumesc

Ad Code

Responsive Advertisement