Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

azi, sufar...

Duminica dimineata, ora 9 fara ceva. Ziua alegerilor parlamentare. Uninominale, pentru prima oara in Romania! Nu stiu de ce, dar cred ca alaturarea alegerilor de 1 Decembrie (a se citit zilele libere pentru muncitorul popor roman, care a vazut la TV cat de mare-i zapada pe partie la Busteni) a fost a alegere cam periculoasa pentru politicieni. Ca sa nu plece toata lumea pe Valea Prahovei, Basescu a facut apel la constiinta noastra, la spiritul civic si a cersit prezenta la vot pentru azi, "doar azi". Ca pe urma se descurca ei si fara noi...

Saptamana trecuta am luat pulsul celor care se duc / nu se duc la vot. Rezultatul: cei mai multi, se duc. Heiii, dar asta e un lucru bun, frumos, un lucru pentru care "au murit oameni la revolutie" (mi se sopteste in urechea interna), un drept pe care trebuie sa ti-l exerciti, ca asa e democratic, nu asa fac si americanii, ai mai democratici muritori de pe pamant? Aaa... si un indemn auzit de dimineata: aleg sa fac raul cel mai mic.

Eu nu (mai) votez. Ultima oara cand am fost bou si am folosit stampila a fost acum 4 ani, ca sa fiu sigur ca nu iese presedinte Nastase (... si am fost trimis cu forta de patron - e discutie mai lunga). Nu mai votez pentru ca nu vreau sa legitimez un om pe care nu-l cunosc de-loc! Ce sa fac, sa ma duc la urna si sa dau cu banul doar ca sa-mi fac datoria de cetatean, sa-mi exercit dreptul? Asta e datoria mea? Sa fac misto de mine si cateva milioane de romani dand cu banul? Cred ca glumiti...

Atata timp cat votul e un drept si nu o obligatie, nu vad de ce m-ar blama X sau Y ca nu merg la vot... Cand mersul la vot o sa fie obligatoriu, s-ar putea sa fac cateva zile de munca in folosul comunitatii sau sa platesc o amenda usturatoare. Dar tot n-am sa ma duc la vot! Pentru ca eu nu merg la vot nu pentru ca "n-am chef", "mi-e prea lene", "mi se rupe de cine iese".

Si acum, partea cu lamentarea, cu injuratul mamii ca nu ne-a nascut in alta parte, mai la vest. Nu ma intelegeti gresit: in ziua votului as vrea sa-mi iau nevasta de mana si sa mergem, ca la o sarbatoare, la vot; sa ma intereseze campania electorala, sa ma uit la dezbaterile politice de la tv unde sa vad oameni preocupati sincer de tara in care traiesc, sa vorbesc cu politicienii pe strada si sa-mi explice cum vor rezolvat problema A sau B si, mai ales, sa nu simt ca vreau sa borasc pe costumele lor de doi bani...

As mai scrie, dar e deja PREA MULT!

Off topic (sau nu): In timp ce voi erati ocupati cu votatul, eu faceam de la autogara Militari pana la Casa Presei Libere fix 15 minute un drum pe care-l poti face si in 2 ore cu masina! Va multumesc!

Despre lucrurile astea mai scriu si altii: Petisa, Idei Geniale, Tolontan

Trimiteți un comentariu

2 Comentarii

PETISA a spus…
mi se pare chiar amuzant tot ce vad la televizor, acum la ora 21.00, la putina vreme dupa aflarea rezultatelor partiale. cat venin si cat scandal... chiar acum cristoiu ce cearta cu gadea asta si vrea sa plece din emisiune. ce ipocrit. o paiata de om deghizat in ziarist cu veston de om sarac. mi-e sila.
Anonim a spus…
Eiii. as...gresesti! Cristoiu este un om de 80.000 euro pe luna si, care va sa zica, e cumparat! Acum intelegi de ce se invarte ca un coi intr-o galeata pe la Antena1?

Ad Code

Responsive Advertisement