Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

VIATA-N ALB SI NEGRU

Anii au trecut mai repede decat as fi vrut eu... nu mai mananc portiile de paste cu branza si zahar ale colegilor de camin, cravata de soim al patriei habar n-am pe unde o mai fi, parintii au mai putin par si mai multi ani, iar bunicii mei sunt de mult dusi...

Lorica si Gica pe "bulevardul Pardon", Campulung
Costache si Marita, din Traianu, Ialomita. Clasic si baroc...

Cateva luni de viata in bratele unor tineri parinti







Andu (8 luni) cu tata la bunica de la Traianu. Doi crai...

Rodica Zaharia (mama), educatoare, cu prima ei grupa de copii, la Traianu (Ialomita). Aprilie 1979. Peste doua luni ma nasteam eu...






Cu mama...

"Cine are de gand sa-mi ia cadoul de la Mosu' si-o fura!", pare sa spuna privirea mea...








Brr... ce urate erau cizmele alea! Le-am urat toata copilaria; dar cine ma asculta pe mine la vremea aia?

Primul photo-shooting adevarat! Pletele - mostenire de familie...

Bunica Lorica a venit la Braila (chiar nu mai stiu cu ce ocazie). Am mers cu totii la nenea fotograful si "ne-am tras in poza". Adevarata poza cu bunica o port, insa, in inima...

Cea mai noua-poza-veche-cu-mine! Nu va mint: pentru mine si copilaria mea, sa fii soim al patriei sau pionier era o mare smecherie; imi placeau la nebuie chestii imprumutate din armata gen cravata, snur, sapca, insigne...

Trimiteți un comentariu

1 Comentarii

verbiaj. a spus…
Ce surpriza frumoasa sa pui pozele astea, mi-au placut mult. Cine ar fi banuit ca erai frumos cand erai mic :))

Ad Code

Responsive Advertisement