Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

PRAJITURA CU VISINE... FURATE!


Prajitura "de mult promisa" cu visine s-a materializat in seara asta! Dupa ce v-am torturat vizual cu placinta cu branza - pe care-am facut-o eu!- a venit randul visinelor sa va faca cu ochiul de pe blogul meu. Intrucat nu s-au gasit visine de cumparat (prin piata, prin supermarket samd) Nico a apelat la un gest disperat: a cules mult doritul ingredient direct din visinii din Pipera; bune la gust, dar cam lipsite de dulceata! Produsul final, insa, a iesit de zile mari...

Trimiteți un comentariu

3 Comentarii

verbiaj. a spus…
Te omor Nico. Mi-e o pofta colosala. De ce trebuia sa ma culc cu imaginea asta pe retina?
Anonim a spus…
Ar trebui sa spui ca blogul tau e e interzis pofticiosilor.Am pe cineva aici care deja sufera.

Ca sa nu mai spun ca alta data,cautand noutati in Zalexandria,a trebuit sa fug in miez de noapte ......dupa capsuni.

Dan
Alexandru Zaharia a spus…
Stiam eu ca fac senzatie cu poza asta...

Ad Code

Responsive Advertisement