Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

Drive test cu Skoda Octavia RS!

Sa vorbesti despre un model RS e ca si cum ti-ai da cu parerea despre performantele unui atlet fara sa fi sprintat în viata ta mai mult de câteva sute de km. Totusi, turismul pe care, cu mândrie va aduc la cunostinta, l-am testat pe strazile Bucurestiului, este un sportiv de performanta în haine de... dineu prezidential. Sa nu ma întelegeti gresit; Skoda Octavia RS TDI nu este o masina discreta! Mai neobservat veti trece cu un Hummer decât cu o Octavia RS. Spoilerul fata este supradimensionat (are si de ce, doar ascunde un radiator mare cât o zi de post), în spate domneste “o aripa” care sa te ajute sa ramâi lipit de bitumul soselei, jantele din aliaj usor (Zenith 18”) ascund în spate frâne cu discuri ventilate, iar sigla companiei cehesti este completata de un VRS cromat de toata frumusetea. În plus, daca stiti sa va alegeti o culoare exterioara suficient de “nebuneasca”, aveti toate sansele sa ocupati locurile din spate cu fete frumoase si... pasionate de motoare! Daca tot veni vorba de motoare, trebuie sa va amintesc ca vorbim despre o sportiva pur sânge care dezvolta peste 200 CP si poate atinge o viteza ametitoare de 240 km/h, la prima suta de km ajungând în doar câteva secunde (7,3 mai precis) cu ajutorul unui motor diesel 2.0 TDI. Daca vi se pare ca masina e cam zgomotoasa si ca suspensiile sunt rigide, amintiti-va ca va aflati într-o masina de curse deghizata în limuzina de oras. Interiorul masinii este destul de bine lucrat pentru ca orice sofer sa se simta Ayrton Senna sau macar Mihai Leu pe... Magheru! La capitolul “de ce ne-am putea îndragosti de masina asta” tin sa amintesc frânele care stiu când mergi cu 20 la ora si când mai ai putin si decolezi de pe sosea, faptul ca practic nu ai cum sa pleci de pe loc fara ca masina sa te înfunde în scaun, directia precisa ca un neurochirurg si alura sportiva a masinii. Cârcotasul din mine ma obliga sa va comunic ca instalatia audio din masina nu e cea mai reusita la care am ascultat muzica, iar pretul este cam piperat pentru o masina produsa la doar o mie de km de Bucuresti (20.000 euro, pret CIP). Doar nu vroiati sa va spun ca e perfecta!?

Articolul a aparut in saptamanalul INDEPENDENT.

Trimiteți un comentariu

1 Comentarii

Anonim a spus…
Am o Solenza Scala si sunt convins ca ar bate-o de departe pe Skoda asta despre care ai scris. Vino sa facem o liniuta, daca esti smecker! PS. Chiar daca sunt incepator, am tupeu sa te provoc.

Ad Code

Responsive Advertisement