Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

ucigasi de copii



Daca o sa-mi spuneti ca "nu toti doctorii sunt asa" o sa va raspund ca m-am saturat sa "am noroc de un doctor bun" (care nu ia spaga, care isi face meseria asa cum respira, care empatizeaza cu suferinta mea); daca o sa-mi spuneti ca "si el e om si greseste" am sa va raspund ca realitatile romanesti sfideaza insasi filosofia vietii ("dupa fapta si rasplata"); daca o sa-mi spuneti ca "doctorii sunt prost platiti si de-aia nu-si dau interesul" am sa va arat buzunarele lor de la halat si am sa plusez zicandu-va ca reflexul e deja format si oricat de mare ar avea salariul, doctorul tot va cere spaga; daca vreti sa dati vina pe "spitalele subfinantate de stat" am sa va raspund cu o replica a unui filosof - "razboiul este SI al meu pentru ca AM ALES sa particip la el"; daca-mi veti spune ca "doctorul care a facut greselile astea se caieste" am sa va raspund ca l-as arde pe rug in piata Universitatii pentru pomenirea copilului pe care l-a omorat pentru ca parintii n-au mai avut bani de spaga dupa ce si-au dat ultimii lei pe medicamentele care lipseau in spital. CRIMINALILOR!

PS: Daca "aveti bani" si va ganditi ca voi n-ati ajunge in asemenea situatie va raspund ca si spitalele particulare sunt pline de jigodii cu reflexe "bugetare" care-au chiulit jumatate din facultate si care-ti recomanda sa te operezi de urgenta doar uitandu-se in ochii tai. Asa ca, de-aia va urez un sincer "SA FITI SANATOSI!".

Trimiteți un comentariu

2 Comentarii

elisav a spus…
io, vasile
voroveam ieri cu un amic medic care a plecat cu arme şi bagaje în jermănica. cică: la ei e criză de medici pentru că nu mai rentează să faci facultatea. etalonul fiind cam aşa: "înainte, din anul 3 îţi comandai porsche şi îl plăteai cînd terminai facultatea". salariile nu mai sunt spectaculoase, existînd domenii care s-au dus rău de tot în sus. banii statului se duc în dotări pe care nu prea mai are cine le uza. recte, estul europei e un provider excelent de medici (care probabil cîştigă mai prost decît aici dacă ar lua şpăgi). de unde putem conclude cinic că ne-au rămas măcelarii sau cei care se plimbă dintr-o clinică particulară în alta. sfatul tipului a fost simplu, nu "să fii sănătos", ci "trebuie să fii sănătos", garanţiile fiind extrem de mici că te mai repari după ce faci cunoştinţă cu tovarăşii din spitale. părerea mea e că de 20 de ani la noi se dezvoltă funcţia de vraci, nu cea de medic. numai că al drec vraci, vrea şi şpagă ca să-ţi 'ută un ceai de rostopască la o durere mai profundă...
Alexandru Zaharia a spus…
apropo de salariile de rahat din "sanatatea occidentala", doua exemple auzit ieri: un doctor (sef de sectie la un spital din Bucuresti) i s-a oferit un salariu de peste 60.000 Lire PE LUNA; o doctorita care a lucrat 15 ani la Marashu (BR) acum lucreaza intr-un sat din Franta cu 10.000 E pe luna, barbat angajat si un conac facut cadou de primarul comunei.

trist e ca s-a dezvoltat un reflex pavlovian: nu dai banu', esti ignorat total; dai banu' S-AR PUTEA ca doctorul sa se uite mai atent la buba. dar nici asta nu mai garanteaza mare lucru de vreme ce, nu-i asa?, am ramas cu niste macelari fara creier.

de vina suntem noi...

Ad Code

Responsive Advertisement