Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

o foame de bani

Simona Tache (scriitoare la "ziarul de moravuri grele" al lui Vantu) si-a cam dat demisia, probabil urmand calea deschisa de o alta vedeta a trustului RC, Corina Dragotescu. Toti dezmint ca ar fi vorba de recentele taieri salariale - care aud ca or sa fie, in realitate, mai mari decat s-au comunicat de catre "board" - insa adevarul e ca parca prea-i potriveala mare, nu? Timing-ul e totul in viata... Un pasaj care poate spune multe despre viitoarele plecari din presa...
Surse din interiorul redactiei (Academia Catavencu, n.r.) au spus ca dupa reducerea de salarii facuta de grupul media Realitatea-Catavencu , Simona Tache ajunsese sa aiba salariul putinel mai mare decat al doamnei Maria , femeia care face curat in redactie.
(www.reportervirtual.ro)
UPDATE: O stire, care e destul de veche, daca e sa ma iau dupa data (de ieri!): Reporter Virtual zice - si a mai zis si altele, inainte, deci e destul de credibil - ca faza cu reducerea salariilor in RC a fost prost inteleasa. De fapt, procentele care vor macelarii salariile alora de muncesc in trust sunt mult mai mari... Cititi...

Trimiteți un comentariu

4 Comentarii

LZ a spus…
Fara legatura cu subiectul, voiam doar sa ti spun un buna ziua. Nu ne am mai auzit de multicel.
Iti doresc o zi ca o fotografie!
Alexandru Zaharia a spus…
multumesc frumos, laura. zilele astea sunt tare "deranjat" de ce mi se intampla... cateva cuvinte frumoase, fie ele si virtuale, nu strica... din contra :)
romania inedit a spus…
Eu am obtinut informatia asta si am scris la http://contact.romania-inedit.ro/simona-tache-pleaca-de-la-academia-catavencu/ !

Informatia este cat se poate de adevarata si asta a determinat-o pe Simona sa plece !
Alexandru Zaharia a spus…
@romania-inedit.ro

se prea poate... eu am semnat sursa din care am citat eu. :) am vazut informatia pe mai multe site-uri / bloguri. nu stiu unde a aparut pentru prima oara si nici nu ma interesaza prae mult...

Ad Code

Responsive Advertisement