Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

vama veche (concediu)

Concediul asta ni l-am petrecut, asa cum deja stiti, prin tara... O sa incerc sa va comunic si voua cum a fost luand-o de la sfarsit catre inceput, asa, ca sa nu fie plictiseala mare...

Sfarsim cu 2 zile la mare, la Vama Veche. Ideea mini-vacantei la mare a fost, fara discutii, a Nicoletei. Era previzibil ce o sa se intample, in ceea ce ma priveste... plictiseala, mancat si plimbat. Ideea e: la mare nu mergi daca nu vrei sa innoti si sa stai cu orele la plaja, la soare... Zic si eu. Ne-am cazat la Vama Veche nu fiindca am fi fost in cautare de "stare naturala", ci fiindca acolo am mai gasit locuri libere (in plin sezon, august, e foarte greu sa mai gasesti asa ceva). Am dat 900.000 lei pe o camera cu dus si buda - gandacii care ieseau din colturile camerei au fost bonus, ca sa-mi aduc aminte de facultate si caminul din Grozavesti.

Ne-am plimbat prin statiuni cu masina, ne-am facut fiecare poftele culinare (Nico a mancat hamsie sarata si gogosi cu gem si eu pizza de la Scoica - restaurant in CT). In doua zile cat am stat la mare, am vazut cel putin 4 accidente rutiere naspa rau de tot: masini cu numere de Italia sau Germania...

La mare e foarte aglomerat: si pe sosea si pe plaja. E plin de moldoveni, ardeleni si bucuresteni cu masini de fite (care aflu ca calca lumea pe plaja...). Faza e: in fiecare an e acceasi poveste la mare... acelasi peisaj, aceleasi chestii de vanzare, aceleasi meniuri...

In ultima seara am stat pana pe la 12 pe plaja din Vama: muzica misto, mai putina taranie decat in alta parte, tineri multi si multe corturi, in capetele plajei... Ne-am dus acasa sa ne culcam; in curtea hostelului, vreo 4 cheflii (patronul plus altii) vorbeau cu lumina aprinsa... pana la ora 3 cand s-au gandit ei ca trebuie sa dea drumul si la muzica, ca deh, era ziua unuia dintre ei... Am iesit si m-am certat cu ei... au inchis muzica si au inceput cu comentarii (in off): domne ca la Vama nu se doarme, ca atata snobism nu a mai vazut... de-astea. La ora 4 eram in masina, ne indreptam spre autostrada... am evitat aglomeratia de dimineata si o bataie pe cinste cu boul care nu ne lasase sa dormim. Boul era din Lugoj... eheee... "Tot banatu'i fruncea...!!!"

Trimiteți un comentariu

3 Comentarii

Anonim a spus…
Ma bucur nespus sa aflu ca Vama isi pastreaza caracterul "boem". Faptul ca "la Vama nu se doarme" e o replica deja clasica pt care mi-am jurat ca nu mai calc pe acolo. In rest numa de bine domnul meu si vara placuta!
Alexandru Zaharia a spus…
da, valeo, la vama inca nu se doarme (nici macar noaptea, si nici macar daca platesti ca sa dormi...). snobii care vor sa doarma la ora 3 dimineata in camera pe care au platit-o sunt invitati sa o faca la statiuni de munte (nu mai stiu acum ce nume a dat boul-patron-de-hostel-imputit-din-vama...)
Anonim a spus…
sovata

Ad Code

Responsive Advertisement