Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

am pus mana pe noul iphone!

Super tare noul iPhone 3G! Fig si-a luat ieri... un coleg de la munca si-a luat azi... si cica vin oamenii sa cumpere ca apucatii noul telefon. Campania publicitara facuta pentru iPhone este una desantata, in toate publicatiile, pe toti peretii vezi "bijuteria coroanei Apple".

Am testat si eu noul iPhone si va arat cateva fotografii cu el...


PS: Adevaratul iPhone e foarte dragut si colorat, chiar daca e ceva mai gros...

Trimiteți un comentariu

4 Comentarii

Fig a spus…
Deci ce ma dispera la el, grupeaza cifrele numerelor de telefon dupa modelul American gen (xxx) xxx-yyyy. Si in plus, de cate ori scriu cate un mesaj tine el sa ma corecteze si o face de nici nu-ti dai seama, BA, io scriu in romana, lasa-ma naibii cu engleza ta. Evident ca nu pot fi dezactivate aceste minunate functii, dar am aflat ca o sa-i ia vreo saptamana pana o sa renunte la cuvintele din dictionar, sau o sa incep eu sa scriu in engleza
Alexandru Zaharia a spus…
draga cristian, imi pare bine sa vad ca esti bucuros de noua achizitie...
Fig a spus…
A stai, am aflat. Settings->general->international->region format. Aici daca-l setezi pe engleza arata mai omeneste.
Anonim a spus…
Frumoasa jucarie (la iPhone ma refer)! Cu toate astea nu sint prea convins ca mi-as dori unul... e o idee cu varianta printabila! :)

Ad Code

Responsive Advertisement