Ca un degraba cautator de chestii despre tarile scandinave, am gasit in urma cu ceva vreme o retea de brutarii ('pie house', traduce Google-ul) care-ti lasa gura apa cat de bine sunt gandite:
Lagkagehuset. Totul e pus la punct, arata special, cum ar trebui sa arate orice este destinat publicului larg.
Inevitabil, am gasit si pagina de 'jobs' pentru a-mi face o parere despre disponibilitatea locurilor de munca din Danemarca (uitasem sa va zic - acolo-i brutaria asta). Se cauta manager, femeie de serviciu si 'sandwich people' (era sa zic 'sandwich maker'). 'Cred ca ultima pozitie mi s-ar potrivi' imi zic si citesc mai departe, fisa postului.
O chestie 'culturala' ma loveste peste nas: printre cerinte de genul 'sa vrei sa muncesti', apare si 'sa ai mereu inima cu tine' (din nou, Google traduce...). Si uite-asa pic eu in melancolie si ma gandesc cand mi-a cerut ultima oara un angajator sa am inima cu mine. Asadar, cand vine vorba de societatile (dez)inghetate, 'that's much more that meets the eye'.
PS: Anca Enache, fosta colega de la Business Standard, care e plecata in DK cu studii, imi spunea ca societatea lor e plina de PR foarte bine facut. Dar, totusi, un PR...
0 Comentarii