It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)
Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile
Search!
toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...
Noua reclama la ciocolata Rom. Senzatii tari. Romanesti este noul slogan. Romanesti? Hmm... In primul rand, reclama e taaare stupida: tipa musca din cioco si se si vede pe un yacht, la soare; apoi, apare "manelarul" care o vexeaza, se vede treaba (ai zice ca nu-i place); apoi, stupoare - musca din nou din cioco - ca sa-l mai vada pe "sa moara dusmanii mei"??? Si atunci mesajul e: daca mananci ciocolata Rom o sa ai parte de manelisti cu casetofonul dupa ei? No, thank you!
0 Comentarii