Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

scaffolding collapses in southsea

Azi dimineata, pe la 8.30, o masina de politie a trecut cu 80 la ora pe langa mine, cand ma pregateam sa descui masina. M-am uitat in spate, catre locul unde se grabeau politistii - o masina de pompieri se afla la doua blocuri de locul unde locuiesc. Furtuna de ieri seara, facuse primele victime: o schela a picat peste sase masini parcate. (read the full story)

Trimiteți un comentariu

4 Comentarii

Anonim a spus…
da' un'e locuiesti? de cand te-ai mutat? unde e toma?
Alexandru Zaharia a spus…
da' cine-i anonimu' care pune atatea intrebari?
Anonim a spus…
pai anonim, ca nu ne cunoastem. da' tot urmaream blogul tau de-o vreme si m-a mirat discontinuitatea. bineinteles, n-am pretentia unui raspuns personal. imi permit sa sugerez una / mai multe postari lamuritoare pe tema intrebarii. evident ca e la latitudinea ta daca si cat povestesti pe blogul tau.
Alexandru Zaharia a spus…
ai dreptate, draga anonimule... n-am mai scris pe-aici. de plecat am plecat in sudul angliei, intr-un orasel care se cheama portsmouth, iar southsea este partea din sud a acestui oras, unde locuiesc. incerc sa ma angajez ca taximetrist. din pacate, am plecat singur, fara sotie si baiat (si asta cam doare, sincer sa fiu...). nu garantez ca am sa mai pun pe blog prea multe posturi - ma limitez sa pun fotografii (aproape zilnic) pe facebook. cine stie, poate ne inprietenim acolo... :)

Ad Code

Responsive Advertisement