Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

made me think

Azi m-am întâlnit cu o fostă colegă de muncă în stația de metrou Victoriei 1. Deși era să treacă pe lângă mine fără să mă observe, a fost atât de drăguță să lase un tren să plece pentru a se pune la curent cu viața mea (și să-mi spună frânturi din a ei). Scurta conversație pe care-am avut-o a fost ca o privire în oglindă. Ea radia de fericire (avea și de ce - era însărcinată, noul loc de muncă o face vizibil fericită, deși "banii sunt mai puțini" și se grăbea spre un concert de muzică clasică). Eu, pe de altă parte, m-am trezit spunându-i, cu o mină absolut imbecilă, tipul de platitudini pe care morocănoșii și nesuferiții le spun celor fericiți.

Am stat și m-am gândit mult, în Victoriei 2, singur, cine-ar vrea să angajeze pe (sau să fie prieten cu) cineva doar din compasiune. 97% dintre cei care te întâlnesc în alergătura cotidiană și se interesează "ce faci" nu vor să știe că-ți cauți de lucru, că iar n-ai dormit prea bine, că migrena și măseaua te chinuie îngrozitor, că nu știi de unde să te împrumuți de bani până la salariu. Vor doar un zâmbet, să le povestești un aspect plăcut din viața ta și să te desparți cu o mină optimistă.

Știți de unde știu asta? Și eu vreau același lucru!

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii

Ad Code

Responsive Advertisement