Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

orelistice

"Bună ziua, dl. doctor!", "Buna ziua, luati loc...". Îi spun ce mă deranjează (în principiu, otita mea de 5 ani încoace care are, din când în când, câteva zile mai proaste). Mă aşază pe "calu bălan"şi începe să-mi vâre tot felul de chestii prin nas, prin urechi... Gâtul nu-l interesează, a văzut de unde vine "defectul". E profi, ce dracu'! "De ce trebuie să doară toate la ORL?" (fuck, chiar am zis asta cu voce tare???). Răzbunarea orelistului nu întârzie: două jeturi de bixtonim îmi fac ţăndări sinusurile şi se opresc în creierul mic. Mă fâţâi pe scaun şi mă-ntreb de ce doctorii de la MedLife (asta-i al treilea doctor diferit la care mă duc la ei) nu te avertizează înainte de a-ţi face ceva, orice. Parcă toţi sunt Brâncuşi faţă cu blocul de piatră...

În sfârşit, îmi scrie reţetă (văd eu mâine câţi bani costă) şi mă anunţă, fără mânuşi, că am deviaţie de sept şi un început de rinită și amândouă dau, ați ghicit, otită! Yupppiii! Mă rog să se oprească şi să nu-mi mai zică şi de altele... Se opreşte. Mulţumesc, mă duc la casierie, plec fericit. Ce dacă urechea mea tot doare, uite ce frumuşeaţă de reţetă am în portofel!

Trimiteți un comentariu

1 Comentarii

Anonim a spus…
Imi pare atit de rau sa aud cum sint tratati pacientii in scaunele din Romania. Mare majoritate a doctorilor ramasi in Ro. sint foarte nesimtiti si lipsiti de orice umanitate. Ei trateaza cu oamenii mult mai rau si urit decit trateaza doctorii veterinari cu animalele din tarile civilizate. Rusine sa le fie macelarilor care nu au nici un fel de respect pentru cei care sufera.

Ad Code

Responsive Advertisement