25 iunie 2011

prima carte a florentinei

Prietena noastra, Florentina Tone, a lansat zilele trecute o carte despre revolutie: primul volum din "Tanar student caut revolutionar". Ma simt foarte bine in postura de-a anunta lucru asta, mai ales ca Flori este cea mai prolifica colega - pe a carei cariera sunt invidios din cale afara: a inceput cu anii de facultate la jurnalism (practica la Adevarul), apoi angajata a ziarului amintit, acum editor coordonator la revista Historia si, cum va spuneam, co-autoare a unui volum de istorie orala. Si daca v-as spune cati anisori are ati concluziona si voi ca e o tanara (si frumoasa si talentata) speranta! Draga Florentina, la cat mai multe lansari de carte!

2 comentarii:

Florentina spunea...

Draga Zalex, ma bucur si eu ca am privilegiul sa fiu prima care comenteaza la acest post, care imi e si destinat pe deasupra. Eu reactionez foarte bine la felicitari si laude, asa ca evident ca postul tau a atras dupa sine multe zambete satisfacute :) Multumesc frumos pentru vorbele frumoase. Salutari intregului familionul colorat si simpatic :)

Alexandru Zaharia spunea...

Draga Flori, cum ti-am zis si in alta parte, placerea e a mea!