18 mai 2011

in culori



3 comentarii:

Adriana Bogatu spunea...

Buna seara,Alex,
Am descoperit absolut din intamplare blogul tau si asta a fost pentru mine o mare,mare bucurie.In liceu,la CNNB,am fost profesoara ta de limba romana si aflu acum ca mare parte din visurile tale de odinioara s/au implinit.Ti/am vazut realizarea existentiala majora,pe Toma,sa va traiasca,esti ceea ce ne place sa numim OM INTREG.Astept sa mai povestim,au trecut ceva ani peste noi,poate o intalnire de promotie ar fi binevenita...Astept un semn...
Cu mare,mare drag,
prof.Adriana Bogatu

Alexandru Zaharia spunea...

Sarutari de maini, doamna profesoara!

Bucuria e mare si la mine, cu atat mai mult cu cat nu ma asteptam la o astfel de vizita, in special pe blog. Sunt foarte fericit ca 'm-ati gasit'. Va rog sa-mi lasati si un email pentru a 'da raportul' cum si ce am facut prin viata de cand nu ne-am intalnit. Mailul pe care-l verific cel mai des este

zalex_ro2@yahoo.com

Puteti sa-mi scrieti direct pe adresa asta sau sa-l lasati aici, la comentarii.

PS: Observ dintr-o fotografie care ilustreaza un articol aparut in mai in 'Adevarul' ca ati ramas cocheta, asa cum va stiam... :)

Alexandru Zaharia spunea...

Domana profesoara, acum am citit articolul aparut in Adevarul si nu pot decat sa ma bucur nespus sa vad cat de bine va e la CNNB! Felicitari pentru munca pe care faceti cu elevii de-acolo. Nu e putin lucru in ziua de azi, va asigur...

PS1: Am o foto-surpriza pentru dvs.
PS2: Dupa cum vedeti, am multe sa va spun... :))