Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

in culori



Trimiteți un comentariu

3 Comentarii

Adriana Bogatu a spus…
Buna seara,Alex,
Am descoperit absolut din intamplare blogul tau si asta a fost pentru mine o mare,mare bucurie.In liceu,la CNNB,am fost profesoara ta de limba romana si aflu acum ca mare parte din visurile tale de odinioara s/au implinit.Ti/am vazut realizarea existentiala majora,pe Toma,sa va traiasca,esti ceea ce ne place sa numim OM INTREG.Astept sa mai povestim,au trecut ceva ani peste noi,poate o intalnire de promotie ar fi binevenita...Astept un semn...
Cu mare,mare drag,
prof.Adriana Bogatu
Alexandru Zaharia a spus…
Sarutari de maini, doamna profesoara!

Bucuria e mare si la mine, cu atat mai mult cu cat nu ma asteptam la o astfel de vizita, in special pe blog. Sunt foarte fericit ca 'm-ati gasit'. Va rog sa-mi lasati si un email pentru a 'da raportul' cum si ce am facut prin viata de cand nu ne-am intalnit. Mailul pe care-l verific cel mai des este

zalex_ro2@yahoo.com

Puteti sa-mi scrieti direct pe adresa asta sau sa-l lasati aici, la comentarii.

PS: Observ dintr-o fotografie care ilustreaza un articol aparut in mai in 'Adevarul' ca ati ramas cocheta, asa cum va stiam... :)
Alexandru Zaharia a spus…
Domana profesoara, acum am citit articolul aparut in Adevarul si nu pot decat sa ma bucur nespus sa vad cat de bine va e la CNNB! Felicitari pentru munca pe care faceti cu elevii de-acolo. Nu e putin lucru in ziua de azi, va asigur...

PS1: Am o foto-surpriza pentru dvs.
PS2: Dupa cum vedeti, am multe sa va spun... :))

Ad Code

Responsive Advertisement