Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

la mall

Note to myself: Afara e o vreme data naibii si primavara asta sta sa dea in vara si tu ai 'pingeaua' pantofilor aproape intacta. Pai nu se face...
----

Greu ne-am urnit ieri din casa (din ce in ce mai neincapatoare de cand Toma face cate 3 pasi singur-singurel inainte sa pice-n fund). Ba ca 'creste painea', ba ca mergem maine, ba ca 'uite, bate vantul', ba ca 'mamaaa, ce bine e in pat'. Ieri, insa, dupa ce lenea a fost invinsa si copilul incotosmanat cu caciula si jacheta, am plecat 'la mall'. La mall?

Era deja ora 7 seara cand am juns in parcarea de la Baneasa. De data asta, IKEA a fost sarita din schema; am mers direct la BSC pentru a ne pierde in multime. Am intrat prin magazine, ne-am minunat de preturile prohibitive ale toalelor, am zis ca mai bine te imbraci de la straini (dar ce, eu dat bani pe avion ca sa ma duc la shopping???), am facut ture-ture, ca sa adoarma Toma - fara vreun rezultat notabil.

In afara de iStyle, magazinul cu Mac-uri (pe care le butonez de cate ori am ocazia, stiti doar ca-s gadget freak!), am ramas cu un brand in minte din toata 'iesirea' asta: Desigual*. Mai oameni buni, au astia niste haaaineeee, fumoaseeee foc, ce mai! La cusatura, ca la cusatura; s-a mai vazut si la altii. Mai, dar la culori, parca-s drogati cu marmelada designerii lor: rosu, verde, apoi galben cu crem, pam - roz!, aici cusute niste gablonzuri ('mama, ce nasturi belea!!!'), si-apoi, zduf, niste vernil cu mov! Nu ma intrebati, va rog, de preturi, ca-mi vine sa plang**...

Ce mai incolo si-ncoace, la 9 si ceva am iesit in parcarea mall-ului (Toma reusise sa traga un pui de somn prin Carrefour). Cand te gandesti ca alternativa lui 'la mall' e uneori sa stai inchis in casa, perspectiva nu mai pare chiar atat de... pitiponceasca.

Eee... dar am fost si sub nuc, la tara (de Paste). Revin cu poze... :)

-----
* Care cica inseamna 'inegal' si sunt un magazin de haine din Barcelona care, uneori, invita oamenii in chiloti (DOAR in chiloti) sa le cumpere hainele.
** O pereche de pantaloni scurti de blugi (ptr doamne) costa... 450 lei ... bleah...

Trimiteți un comentariu

1 Comentarii

PETISA a spus…
a fost frumos la mall. doar suntem impreuna, nu? ce mai conteaza pe unde ne plimbam. te pup.

Ad Code

Responsive Advertisement