21 ianuarie 2011

va doare capu' ?

Daca mai sunt cativa cititori ai acestui blog (si inca nu au fugit ca potarnichile, satui de atatea poze cu Toma - ce sa-i faci, frecventa pozelor de pe acest blog este direct proportionala cu impactul pe care-l are asupra vietii mele, asa ca nu vad cum as putea posta altceva), ii rog sa ia la cunostinta ca mi-am facut analizele... psihiatrice!

Am gasit un site unde-ti poti face un test (nu ma intrebati cat de elocvent este) pentru a aflat cat de trilulilu esti la cap. Postez si rezultatul, sa trageti voi concluzii...

Personality Disorder Test Results
Paranoid |||||||||||| 46%
Schizoid |||||| 30%
Schizotypal |||| 18%
Antisocial |||||||||||||| 58%
Borderline |||||||||||||| 54%
Histrionic |||||||||||| 50%
Narcissistic |||||||||||| 46%
Avoidant |||||||||||| 42%
Dependent |||||||||||| 46%
Obsessive-Compulsive |||||||||||| 50%
Take Free Personality Disorder Test
personality tests by similarminds.com


PS: Mi se pare ca-s echilibrat... Deranjant de echilibrat! :)))

3 comentarii:

simf spunea...

calea de mijloc si echilibru au fost preamarite inca din antichitate. asa ca eu zic ca e de bine:)
(depre poze - numai cine n-are copii poate, eventual, sa nu inteleaga. dar si el se bucura de asa minune de copil epresiv)

Alexandru Zaharia spunea...

Multumesc Simona! Asa ma gandeam si eu... :)

Claudia spunea...

Ba sa stii ca ai castigat o cititoare fidela de cand personajul principal care iti frecventeaza blogul este un nazdravanel cu ochi albastri