Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

mai exista asa ceva ???

Paula Somaldoc este executorul judecatoresc care a stat 2 zile (!!) in sediul PRM pentru a-l evacua pe gunoiul politic Vadim Tudor. Am citit un interviul zenzational cu ea facut de cei de la Hotnews.ro. Magistral! Cateva exemple...

V.M.: Si de ce ar fi statul, in Romania, demn de respect?
Paula Somaldoc: Pentru ca daca n-am avea stat nu am avea nici identitate ca popor.

V.M.: Solicitati despagubiri?
Paula Somaldoc: Nu solicit. Singura mea despagubire este sa se faca intr-un fel dreptate poporului acesta. Nu m-a jignit pe mine ca om, ci autoritatea statului.

V.M.: Dar vine Vadim Tudor si va acuza de coruptie. De ce v-ar crede lumea pe dumneavoastra si nu pe el?
Paula Somaldoc: Dar nu ma intereseaza. Daca dumneavoastra vreti sa-l credeti pe Vadim, n-aveti decat. Eu nu ma uit la celalalt, eu ma uit la mine si spun “Doamne ajuta-ma sa raman pe calea asta”. Pe calea ingusta. Nu ma intereseaza restul. Stiti de ce? Pentru ca atunci eu am curaj si pentru ca stiu ca atunci nu ma va lasa Dumnezeu. Increderea mea nu e in oameni, in politica, in bani. Comoara mea e la Dumnezeu, nu aici.

V.M.: Si ati spus ca iubiti statul.
Paula Somaldoc: Da. Sunt roman. Fac parte din acest stat. Imi doresc ca oamenii sa se schimbe. Dar unde sa te duci. E ca si cum ai o mama alcoolica dar tot o iubesti ca e mama ta. Nimeni nu-ti da niciun fel de mama, ci trebuie sa tii de ce ai tu. Daca te vei duce la alta mama, ea va fi vitrega.

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii

Ad Code

Responsive Advertisement