5 decembrie 2010

luminile orasului






3 comentarii:

Anonim spunea...

'mi-ash... in ele de lumini. lumini peste gropi, peste nesimtzirea din trafic, peste nesiguranta oricui pune un picior in strada. taiem tot, si concediile pentru crescut copiii, da' uite ce frumos e luminat bucurestiu' / ploiestiu' / brasovu' etc., avem bani de kilowati d'a-n p...a.
uneori ma cuprinde spiritu' sarbatorilor asa de tare, ca efectiv imi vine sa plang ca n-am o mitraliera, macar, daca nu un TAB plin cu munitie, sa colind orasul. mi-ar placea enorm orasul vazut de sus, din avionul cu bomba.

Alexandru Zaharia spunea...

mna, draga Anonim, te-nteleg, dar pana cand 'oi ajunge prin Londra sau Paris o sa fac fotografii la luminile LOR de Craciun. pana atunci, alte lumini n-am la dispozitie, asa ca ne multumim cu astea.

mi-a placut totusi comentariul tau :)

Anonim spunea...

pai si mie mi-au placut pozele tale, ca n-am iesit din casa sa vad la fatza locului. au valoare documentara - despre cea artistica nu sint in masura sa ma pronunt.