Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

road-trip: campulung

Am reusit! Dupa mai bine de 10 luni (!!!), am reusit sa iesim din casa, sa ne plimbam, sa mai aruncam nervii la gunoi. Am decis sa facem o one day trip la Campulung. 150 km de Bucuresti, oras de munte, aer curat, vreme frumoasa... Macar mai schimbi decorul! Bineinteles, Tomita a venit cu noi asa cum o va face de-acum inainte... Desi n-are nici doua luni, piticul s-a comportat foarte bine - a dormit pe drum, a mancat, ne-a lasat sa mancam (sic!). Drumul pana la Pitesti - a fost ok (A1 nu e chiar cea mai buna autostrada, dar merge). De la Pitesti la Mioveni, insa, a fost jale - 15 km in care faci hernie de la gropi si denivelari. La Campulung, o aglomeratie de nedescris: muuuulte masini, viermuiala pe strazi de parca nimeni nu munceste in orasul ala joi la ora 12. Am luat pateuri, gogosi (pentru asta ne dusesem, de fapt... :))))) ) si mai pe la pranz am fost la o terasa unde-am mancat ceva cald. La ora 5 plecam spre Bucuresti unde ne asteptau caldura, ambuteiajele, nervii...

Fotografii mai jos sau aici.

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii

Ad Code

Responsive Advertisement