Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

o zi

Atat are Tomita. O zi. In vizita de "un minut" pe care i-am facut-o am apucat sa-i mai sterpelesc o fotografie, spre bucuria fanilor (speram in numar cat mai mare, cat de curand). Nico a avut privilegiul de-al tine la piept si a se juca cu el ceva mai mult (daca va faceati griji ca o sa faca nazuri la mancare, sunteti foooarte departe de adevar - e "mancaci", ca tac-su!). Putin deranjat - era ora de somn pentru el - iata-l pe Tomita...



PS: Nasii lui s-au convins ca pustiulica are gena mamei. Eeee... Va dati seama ce baiat frumos am? :)

Trimiteți un comentariu

9 Comentarii

Anonim a spus…
Felicitari! Sa va traiasca baiatul si sa aveti numai bucurii de la el!

SS
Florentina a spus…
Fanii sunt disperati: vor mai multe poze si tu le dai cu taraita :)Si e clar ca e Nica intreg: buzele si nasucul sunt ale mamicii. Careia, azi, intr-un moment de amnezie, eram cat p-aci sa-i trimit un mail cu nu stiu ce carte aparuta la editura Cartier :)) Sunt varza. :)
Florentina a spus…
Nico :)
Alexandru Zaharia a spus…
Florentina, as mai pune poze, dar nu prea mai am. M-am uitat cat am stat sa vad bebelu': prima poza facuta la 2.02 si ultima... tot 2.02! Deci, nici macar 1 minut nu am stat cu el... Nitica rabdare sa ajunga acasa, si-atunci sa vezi galerie foto!!!!
Dan B a spus…
Doamne, ce frumos e! Ptiu!
Alexandru Zaharia a spus…
@Dan: Multumesc, seamana cu maica-sa!
Emilian a spus…
Felicitari Alexandru!

Va doresc o viata fericita!
Alexandru Zaharia a spus…
Multumesc, Emi!
Ruxandra a spus…
E minunat Tomita! :)

Ad Code

Responsive Advertisement