Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

o obsesie

Am avut - inca mai am? - o obsesie cu reclama rautacioasa a celor de la radio Guerrilla care zice ca "cine nu citeste e prost". M-am framantat pe tema asta, am primit chiar si comentarii legate de exclamatia radiofonica, si, intr-un fel, mi-a parut rau ca nu citesc mai mult, ca nu sunt unul dintre cei care "consuma cel putin 20 de pagini pe zi" (citire tot de la Guerrilla). Am dat astazi peste un aliat in problema asta, un om care stie ca sunt multi oameni admirabili care nu au mai citit o carte de pe vremea cand dadeau teza la romana. Cuvintele sunt ale lui Catalin Stefanescu:
Nu ma intereseaza ca cineva nu are cultura generala. Mie mi se pare o virtute sa nu flegmezi pe strada si sa dai cu var pe scara blocului sau sa faci curat la intrarea in locuinta in care stai. Ii admir pe acesti oameni cu bun simt. Nu este obligatoriu ca cineva sa scrie un raft de carti ca sa il admir.

Trimiteți un comentariu

1 Comentarii

Anonim a spus…
io, vasile
un alt băiet incredibil. din nou bun simţ... cine o fi spus că lectura are legătură cu bunul simţ!? e ca şi cum ai spune, sunt conştient că nu sunt capabil să stau cu o carte în braţe mai mult de 15 minute, dar am bun simţ. Eu sunt de acord, dar nu asta era discuţia, pentru că sloganul nu spune "cine nu citeşte, e nesimţit"... uatevăr, părerea mea

Ad Code

Responsive Advertisement