Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

a better me

Ne luam de parintii nostrii mult prea usor: nu au facut pentru noi cat am fi vrut, sunt afoni la problemele actuale ale omenirii, nu sunt street-wise, sunt egoisti, in general, putem sa le reprosam cate-n luna si-n stele. De fapt, habar n-avem cate face un parinte pana nu devenim unul. Eu sunt la inceput de drum si de-abia intrezaresc grijile (justificate sau imaginare) pe care-o sa mi le fac pentru voinicul meu. De fapt, Tomita ma invata (printre altele) cum sa fiu... un copil mai bun.

PS: Ieri lui Tomita i-a cazut buricutul (ma rog, restul acela de la cordonul ombilical) si in curand vom putea sa-i facem baie ca oamenii. Aseara am dormit muuuult si am inceput sa ma obisnuiesc cu scularile inopinante (la 3 noaptea eram in picioare, fara ca baiatul sa vrea ceva...).

Trimiteți un comentariu

2 Comentarii

Anonim a spus…
sa va traiasca!
Alexandru Zaharia a spus…
Multumim! :)

Ad Code

Responsive Advertisement