Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

eurovision 2011 in germania

Si s-a terminat Eurovision. A castigat Lena (Germania), iar Romania a ajuns pe locul 3! Foarte tare, in conditiile in care au fost destule melodii frumoase in concurs. Mie mi-a placut Albania, dar buna a mai fost si melodia Moldovei, in afara de Romania si Germania. Turcia (locul 2) a adus prea mult cu Linkin' Park ca sa-mi placa, iar Grecia mi s-a parut o porcarie (desi ne-a dat emotii pana la final). Revenind la castigator: cu riscul de a-mi lua niste scatoalce de la Nicoleta (care a zis ca Germania are cea mai buna piesa) o sa zic asa - melodia e buna, desi nu originala; dar Lena ori nu stie ce sa zica ori nu stie cum sa zica (engleza, bat-o vina!). Mie imi aduce aminte de Inna, ma scuzati... Pai ascultati si voi ce da din gurita dupa ce se termina spectacolul (de la minutul 1.30).

Trimiteți un comentariu

1 Comentarii

romania inedit a spus…
A castigat Germania pentru ca este singura tara care-si mai permite sa organizeze Eurovision !

Ad Code

Responsive Advertisement